Εχουν την ευελιξία των μοτοσικλετών, κινούνται ηλεκτρικά, αλλά προστατεύουν όπως κάθε μικρό αυτοκίνητο. Η νέα μόδα – που δεν είναι και τόσο νέα – ονομάζεται micro car, μιμείται – και καπηλεύεται – μερικά από τα στοιχειά των smart, αλλά τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ακόμη πιο μικροσκοπικές διαστάσεις. Ενδεικτικό της τάσης αυτής είναι το νέο κόνσεπτ μοντέλο της Citroën, το Ami One, που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης, ενώ αρκετοί αναφέρουν ότι ίσως το πρωτοποριακό σε σχεδίαση μοντέλο να είναι ο σύγχρονος απόγονος του θρυλικού 2CV. Το Ami One έχει στο κάδρο του αποκλειστικά τις αστικές μετακινήσεις. Αυτό πιστοποιεί το μικρό του μέγεθος, όπως το μήκος του που δεν ξεπερνά τα 2,5 μέτρα. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 425 κιλά – όσο δύο μεγάλες μοτοσικλέτες – ενώ είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 45 χλμ./ώρα, ενώ ίσως σε μερικές χώρες να μην απαιτείται και το δίπλωμα οδήγησης. Η μπαταρία του έπειτα από μια πλήρη φόρτιση επαρκεί για 100 χιλιόμετρα, ενώ ο χρόνος φόρτισης είναι δύο ώρες. Ακόμη πιο λιλιπούτεια είναι η πρόταση μιας ισραηλινής φίρμας – πρόκειται για μια start up εταιρεία – που παρουσιάζει το City Transformer. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 2 μέτρα, ενώ μπορεί να μειώσει το πλάτος από το 1,4 στο ένα μέτρο, ώστε να γίνει ακόμη πιο ευέλικτο στους πολύ στενούς δρόμους – όπως αρκετών ιστορικών κέντρων. Στο εσωτερικό του μπορεί να βολέψει δύο επιβάτες, ο ένας πίσω από το άλλον. Και αυτό το μοντέλο είναι ηλεκτρικό. Εχει ηλεκτροκινητήρα 15 kW, αυτονομία έως και 150 χιλιόμετρα και μέγιστη ταχύτητα 90 χλμ./ώρα. Μάλιστα, η συγκεκριμένη ισραηλινή φίρμα θα ξεκινήσει τη διάθεση του μικρού μοντέλου έως το 2020 – πρώτα από το Τελ Αβίβ – και το κόστος του δεν θα ξεπερνά τα 9.000 ευρώ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ