Συναντηθήκαμε στο φουαγέ του Εθνικού Θεάτρου, όταν είχε ολοκληρώσει πέντε ώρες πρόβα με τον Γιάννη Χουβαρδά και τους άλλους συντελεστές μιας από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της σεζόν, του «Μισάνθρωπου». Δικαίως η σύμπραξη δύο καλλιτεχνών – μια λέξη την οποία ο Μιχαήλ Μαρμαρινός υπερασπίζεται σε πείσμα οποιασδήποτε κατάχρησης – παράγει δημοσιογραφικό ενδιαφέρον όσο και ενδοκαλλιτεχνική ίντριγκα. Ο Μαρμαρινός υποδύεται έναν από τους γοητευτικότερους χαρακτήρες του μολιερικού ρεπερτορίου. Ή μήπως ο μισάνθρωπος Αλσέστ «δανείζεται» στοιχεία από τις ποιότητες του καλλιτέχνη; Ο ίδιος απάντησε στο ερώτημα διατηρώντας για τον εαυτό του την πολυτέλεια να μην πέσει στην παγίδα της «επικαιροποίησης». Τα έργα ή είναι διαχρονικά ή δεν είναι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ