Είναι ο ζωγράφος που τόλμησε να βάλει ένα γυναικείο αιδοίο σε πρώτο πλάνο στον καμβά του και να ταράξει από τα νερά της παρισινής εικαστικής σκηνής του 19ου αιώνα έως τους αλγόριθμους του Facebook που «κόβουν» τις αναρτήσεις πορνογραφικού περιεχομένου στον 21ο αιώνα. Είναι ο Γάλλος που εξελέγη μέλος του συμβουλίου της Κομμούνας, χωρίς να πάρει μέρος στις μάχες, καθώς δεν ανήκε στις τάξεις της Εθνοφυλακής, και από εκείνους που πρωτοστάτησαν στην κατακρήμνιση της στήλης που κοσμούσε την Πλατεία Βαντόμ ως σύμβολο του μιλιταρισμού. Κατάδικος και φυγάς στην Ελβετία για να γλιτώσει, όπου και πέθανε περιμένοντας την αμνηστία που δεν ήρθε, άρρωστος και μπροστά στο καβαλέτο ώς το τέλος για να μπορέσει να ξεπληρώσει τα χρέη του, ο Γκιστάβ Κουρμπέ, όταν τον ρωτούσαν για ποιον λόγο ζωγράφιζε τόσο ρεαλιστικές σκηνές, απαντούσε: «Δείξτε μου θεές και θα σας τις ζωγραφίσω».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ