Η εποχή του «ψηφιακού» ταξιδιώτη έχει ήδη ξεκινήσει. Η διαδικασία αναζήτησης, επιλογής και αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου αναπτύσσεται δυναμικά. Σύμφωνα με την Google, πάνω από το 65% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 70% των business travelers ξεκινούν την αναζήτηση για τα ταξίδια τους από το Διαδίκτυο, ενώ το κατεξοχήν μέσο που χρησιμοποιούν κατά την αναζήτηση των ταξιδιωτικών πληροφοριών είναι το κινητό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ