Αυτόν τον καιρό είναι η μόδα των Captain. Θα θυμάστε τον Captain America και θα έχετε ακούσει για την Captain Marvel. Λοιπόν σε λίγο θα ακούσετε και για τον Captain Ευρώπη. Δεν είναι αστείο. Πρόκειται για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία του Ευρωκοινοβουλίου που παρουσιάζει έναν Σούπερμαν ντυμένο στα χρώματα της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Ηρθε, λίγο πριν από τις εκλογές, για να «σώσει την Ευρώπη». Θα μπορούσε κανείς να πει πως είναι μια καλή προσέγγιση για τη νεολαία, για κάποιους που θα ψηφίσουν για πρώτη φορά στις ευρωεκλογές, αλλά και για μεγαλύτερους, που πιστεύουν ότι η ΕΕ είναι ξεπερασμένη. Επομένως το Ευρωκοινοβούλιο έψαξε και βρήκε νέο προφίλ, λόγο μπαρόκ, για να μην το κατηγορήσουμε ότι δεν κάνει κάτι για να γίνει πιο ελκυστικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ