«Οι επιχειρήσεις, όπως οι εθνικές οικονομίες, δεν είναι διεθνώς ανταγωνιστικές χωρίς επαρκή ζήτηση και ισχυρές προτιμήσεις για τα προϊόντα τους» λέει ο καθηγητής μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) Γιώργος Μπάλτας. «Η εμπειρική τεκμηριωμένη γνώση για το πώς συμπεριφέρονται καταναλωτές και επιχειρήσεις στις αγορές είναι επομένως χρήσιμη για την εξωστρέφεια και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας και των επιχειρήσεων που την αποτελούν».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ