Οι πιο «τρελές», πανάκριβες και ευφάνταστες κατασκευές είχαν άπλετο χώρο και σε αυτή την έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Σαφώς, την παράσταση έκλεψαν τα super cars, οι μικρές και συνήθως άγνωστες φίρμες αλλά και εταιρείες που έχουν προσμίξεις αυτοκινήτων με άλλες κατηγορίες οχημάτων, όπως τις… γουρούνες! Οπως η σλοβάκικη Engler που στην έκθεση της Γενεύης είχε ένα και μοναδικό έκθεμα: Την F.FSuperquad, ένα μοντέλο που μπορείς να το κατατάξεις στην κατηγορία των supercar αλλά και σε αυτήν που στη χώρα μας ονομάζουμε «γουρούνας». Οσο και αν ακούγεται απίθανο, το σπορ, ανοιχτό μοντέλο θα βγει στην παραγωγή, χωρίς, ωστόσο, η φίρμα να αναφέρει πόσο θα κοστίζει. Για να κινηθεί, η σλοβάκικη φίρμα δανείστηκε έναν κινητήρα από τη Lamborghini, V10, 5,2 λίτρων που αποδίδει 850 άλογα. Το προκλητικό σε εμφάνιση μοντέλο ζυγίζει μόλις 850 κιλά και τα 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 2,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα. Eξωτική είναι και η Bugatti La Voiture Noire, το μοντέλο που κοστίζει 11 εκατομμύρια ευρώ! Κινείται από κινητήρα 16κύλινδρο 8 λίτρων που χρησιμοποιείται από τη Veyron και για την περίσταση αποδίδει 1.480 ίππους, καθιστώντας το πλέον ως το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο. Η τελική του αγγίζει τα 400 χλμ./ώρα και ήδη έχει αγοραστεί από τον εγγονό του Πόρσε, τον Φέρντιναντ Πιεχ. Συλλεκτική θα είναι σε λίγο διάστημα και η Maserati Levante Trofeo V8 Launch Edition που θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 μονάδες. Το εντυπωσιακό SUV που είναι βαμμένο σε ματ, μπλε χρώμα, κινείται από έναν V8 3,8-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 590 ίππων και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Υπόσχεται ότι μπορεί να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του «κόβεται» στα 300 χλμ./ώρα. Πάντως, μια άγνωστη στο ευρύ κοινό ιταλική φίρμα, η Mole Automobile, έκανε αίσθηση την προηγούμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης με ένα νέο πρωτότυπο supercar, που ονομάζεται Mole Contruzione Artigianale Almas. Είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, είναι διθέσιο, ενώ δεν έχουν γίνει γνωστά τα τεχνικά του μέρη – κινητήρας κ.ά – όπως και οι επιδόσεις. Πάντως, η ιταλική φίρμα μάλλον δεν προτίθεται να το βγάλει στην παραγωγή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ