Στη Ζαν και τον Σιμόν, δίδυμα αδέρφια, παραδίδεται ένας φάκελος με τις τελευταίες επιθυμίες της μητέρας τους, σύμφωνα με τις οποίες πρέπει να αναζητήσουν έναν πατέρα που νόμιζαν νεκρό κι έναν αδελφό του οποίου την ύπαρξη αγνοούσαν. Καθώς ξετυλίγεται η προσωπική διαδρομή των ηρώων, αποκαλύπτεται η τραγική πραγματικότητα ενός εμφυλίου πολέμου, η παράλογη βία του και η συγχώρεση που γίνεται τελικά ο μόνος δρόμος επιβίωσης. Ολα αυτά τα ισχυρά μηνύματα της παράστασης «Πυρκαγιές» του Ουαζντί Μουαουάντ που παρουσιάζεται στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Ιώς Βουλγαράκη, ερέθισαν τη θρησκοληψία και ιδεοληψία μιας ομάδας ακροδεξιών πολιτών που θέλησαν το βράδυ της Τετάρτης να διακόψουν το έργο. Ολα ξεκίνησαν όταν τέσσερα μέλη της εθνικιστικής οργάνωσης Ιερός Λόχος προσποιούμενοι τους θεατές, παρείσφρησαν στην πλατεία του Βασιλικού Θεάτρου. Λίγα λεπτά μετά την έναρξη μια ατάκα ενός από τους πρωταγωνιστές που απέδιδε την καθημερινή αγανάκτησή του («γα…… τον Χριστό μου») και προβλεπόταν στο σενάριο, έδωσε το «πρόσχημα» που περίμεναν οι ακροδεξιοί για να στήσουν το επεισόδιο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ