Πρωτότυπες έγχρωμες ξυλογραφίες των μεγάλων εκπροσώπων του Ukiyo-e, του σημαντικότερου ιστορικά καλλιτεχνικού ρεύματος της Ιαπωνίας, το όνομα του οποίου σημαίνει «εικόνες ενός ρέοντος κόσμου», έργα του «πατέρα» των σημερινών μάνγκα, Κατσουσίκα Χοκουσάι, αλλά και του Ελληνα Λευκάδιου Χερν που έζησε στην Ιαπωνία τον 19ο αιώνα και αναγνωρίστηκε ως «εθνικός συγγραφέας» της χώρας είναι μερικά μόνο από τα 68 έργα που συνθέτουν την έκθεση «Η Ιαπωνία και το Βιβλίο». Εργα που ταξιδεύουν στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων (Λεωνίδου και Μυλλέρου, Μεταξουργείο) έως τις 3 Μαρτίου από μία από τις πλουσιότερες και σημαντικές παγκοσμίως συλλογές ιαπωνικής τέχνης, εκείνης του Μουσείου Ασιατικών Τεχνών της Κέρκυρας. Στην έκθεση μεταξύ άλλων παρουσιάζονται έργα μεγάλων δασκάλων του είδους, όπως του Ουταμάρο που διακρίνεται για την ολοζώντανη κίνηση των διάσημων «καλλονών» του, του Κουνισάντα για την αποκαλυπτική ένταση του ρόλου στους ηθοποιούς Καμπούκι, του Κουνιγιόσι, διάσημου για τις «γάτες» του. Την επιμέλεια υπογράφουν ο καλλιτεχνικός σύμβουλος Μουσείων και Συλλογών του Δήμου Αθηναίων και επιμελητής της Πινακοθήκης, Ντένης Ζαχαρόπουλος και η διευθύντρια του Μουσείου Ασιατικής Τέχνης της Κέρκυρας, Δέσποινα Ζερνιώτη. Η έκθεση εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των 120 χρόνων διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας – Ιαπωνίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ