508 Peugeot Sport Engineered
Φουλ ηλεκτρικό, φουλ γκάζια!
Και όμως, η ηλεκτροκίνηση δεν προσφέρει μόνο μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Αλλά και γκάζια. Το παραπάνω «γευστικό οδηγικό κοκτέιλ» ακολουθεί το 508 Peugeot Sport Engineered που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα τριών κινητήρων: ενός βενζινοκινητήρα PureTech 200 ίππων, ενός ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω.
Και τα τρία μοτέρ προσφέρουν συνδυαστικά 400 ίππους και ροπή 500 Nm. Απλά, μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100χλμ./ώρα σε 4,3” ενώ η τελική ταχύτητά του αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με εκπομπές CO2, λιγότερο από 49γρ./χλμ. WLTP! Η μπαταρία (11,8kWh) εξασφαλίζει έως και 50 χλμ. αυτονομίας με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Αν ο οδηγός πατήσει το πρόγραμμα Sport, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζονται μέχρι τα 190χλμ./ώρα.
SEAT el-Born
Mε αυτονομία 420 χιλιόμετρα!
Το el-Born παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στη Γενεύη ως κόνσεπτ. Σαφώς και δεν πρόκειται να μείνει στο… ράφι για πολύ καιρό, αφού είναι μια πρώτη γεύση από το πρώτο SEAT που σχεδιάστηκε ως πλήρως ηλεκτρικό όχημα και θα φτάσει στις αγορές το 2020. Με γνώμονα ότι η SEAT θα είναι η δεύτερη μάρκα του Ομίλου Volkswagen που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητό της θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί στη Βαρκελώνη.
Θα έχει εξαιρετική αυτονομία – η πραγματική του εμβέλεια αγγίζει τα 420 χιλιόμετρα, ενώ με σύμμαχο τη μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία των 62kWh, το όχημα απλά υπόσχεται ένα άνετο ταξίδι. Εξίσου σημαντικό ότι η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 0 έως 80% μέσα σε 47 μόλις λεπτά. Το el-Born πήρε το όνομά του από μία από τις πιο εμβληματικές γειτονιές της Βαρκελώνης.
Mercedes-Benz EQV
Το ηλεκτρικό πολυμορφικό
Το πρωτότυπο βαν της γερμανικής φίρμας, η Mercedes-Benz EQV, αποτελεί μέρος της ηλεκτρικής «καταιγίδας» που ετοιμάζει από εδώ και στο εξής η γερμανική φίρμα. Στη Γενεύη παρουσιάζεται η κόνσεπτ εκδοχή, όμως, σύντομα το βαν μοντέλο με τις οκτώ θέσεις – που ουσιαστικά αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή της V-Class – θα βγει στους δρόμους – οι πληροφορίες αναφέρουν στα μέσα του 2020.
Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα ενιαίο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στον μπροστινό άξονα με ισχύ 150 kW. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια ισχυρή, τελευταίας τεχνολογίας μπαταρία ιόντων λιθίου, που με σύμμαχο τη χωρητικότητα των 100 kWh το EQV κρίνεται ικανό να διανύσει μέχρι και 400 χλμ. Η φόρτισή του μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω ενός wallbox ή μιας κοινής οικιακής πρίζας.