Τελικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι «να μετατρέπει τους καθρέφτες σε παράθυρα», έλεγε ο αμερικανός δημοσιογράφος Σίντνεϊ Χάρις (Sydney J. Harris). Προφανώς, τα παράθυρα δεν ανοίγουν για όλους. Αλλά κι όταν ανοίγουν, στην Ελλάδα του brain drain χωρίς επιστροφή και της μη ουσιαστικής συνύπαρξης, ούτε καν σύνδεσης, όσων θα μπορούσαν να στηρίξουν από κοινού την καινοτομία (πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, επιχειρήσεις), δεν δείχνουν πάντα προς τον δρόμο της εξωστρέφειας, ακόμα και για τους άριστους. Εναν τέτοιο δρόμο, γέφυρα ανάμεσα στην πανεπιστημιακή έρευνα σε θέματα αιχμής και τις επιχειρηματικές εφαρμογές που οδηγούν στο «αύριο», ανοίγει η ιδιωτική πρωτοβουλία: το Πρόγραμμα Γιάννας Αγγελοπούλου για την Επιστήμη, την Τεχνολογία και την Καινοτομία στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, το οποίο στοχεύει μεταξύ άλλων και στη διασύνδεση των ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με παραγωγικές δραστηριότητες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ