Είκοσι μονοθέσια, δέκα ομάδες, 21 γκραν πρι. Η Formula 1 ξεκινάει αύριο, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, από την πίστα Αλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Πέρυσι ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes-Benz δεν επέτρεψαν στην εμφανώς αναβαθμισμένη Ferrari να τους κλέψουν τον τίτλο. Φέτος, η κόκκινη ομάδα δείχνει ακόμη πιο «απειλητική», αν και οι αλλαγές στους οδηγούς είναι σίγουρο ότι θα φέρουν χτυποκάρδια στο επιτελείο του Μαρανέλο. Οι αλλαγές και φέτος σε αυτοκίνητα και τις ομάδες είναι σημαντικές. Κάτω από τα καλογυαλισμένα μονοθέσια οι μηχανικοί έθεσαν νέες προδιαγραφές, ενώ και οι κανονισμοί έχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις. Για παράδειγμα, αυξήθηκε το όριο στα καύσιμα και πλέον σε κάθε αγώνα τα μονοθέσια στο ρεζερβουάρ τους θα έχουν 110 λίτρα και όχι 105. Επίσης, υπάρχουν αλλαγές στις αεροτομές, τις πτέρυγες που είναι πιο βαριές ενώ συνολικά τα μονοθέσια έγιναν λίγο πιο «υπέρβαρα» αγγίζοντας τα 743 κιλά – αντί για 740 που ήταν πέρυσι. Αλλαγές υπάρχουν και στη ζύγιση που αφορά το βάρος του οδηγού, το οποίο πλέον υπολογίζεται ξεχωριστά από αυτό του μονοθεσίου. Το χαμηλότερο όριο βάρους ενός οδηγού είναι τα 80 κιλά, ενώ για όσους είναι ελαφρύτεροι θα τοποθετείται πρόσθετο βάρος, δίπλα στο μπάκετ. Εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι οι οδηγοί θα φορούν από φέτος βιομετρικά γάντια, ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ενώ τα κράνη έγιναν ακόμη πιο ασφαλή. Και η προμηθεύτρια εταιρεία ελαστικών έκανε αλλαγές. Πλέον οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους σε κάθε αγώνα τρεις γόμες (μαλακή, μεσαία και σκληρή). Και φέτος το πρωτάθλημα αποτελείται από 21 γκραν πρι. Μόνη διαφοροποίηση η αλλαγή στη σειρά των γκραν πρι στο Μεξικό και αυτό των ΗΠΑ. Ετσι, οι οδηγοί δεν θα έχουν κάποια νέα πρόκληση – σε νέες πίστες -, οπότε, πλέον, το τοπίο είναι γνώριμο για τους περισσότερους, πλην των νέων οδηγών που ίσως να τα βρουν στην αρχή μπαστούνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ