Η Eurobank έχει εστιάσει στον χώρο του τουρισμού και ιδιαίτερα των ξενοδοχείων ήδη από το 2013, εκτιμώντας από τότε ότι ο κλάδος θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της οικονομίας. Μέσω αυτής της στόχευσης εδραιώθηκε στην αντίληψη της αγοράς ως η τράπεζα του τουρισμού, επιδιώκοντας να βοηθήσει και να στηρίξει την ανάπτυξη του χώρου με αμοιβαίο όφελος. Δεδομένου ότι η τράπεζα ευημερεί όταν ευημερούν οι πελάτες της, στοχεύσαμεσε τομείς όπου η ευημερία θα ήταν το φυσικό αποτέλεσμα κοινών προσπαθειών των επιχειρήσεων του κλάδου και της τράπεζας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ