Η Eurobank έχει εστιάσει στον χώρο του τουρισμού και ιδιαίτερα των ξενοδοχείων ήδη από το 2013, εκτιμώντας από τότε ότι ο κλάδος θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της οικονομίας. Μέσω αυτής της στόχευσης εδραιώθηκε στην αντίληψη της αγοράς ως η τράπεζα του τουρισμού, επιδιώκοντας να βοηθήσει και να στηρίξει την ανάπτυξη του χώρου με αμοιβαίο όφελος. Δεδομένου ότι η τράπεζα ευημερεί όταν ευημερούν οι πελάτες της, στοχεύσαμεσε τομείς όπου η ευημερία θα ήταν το φυσικό αποτέλεσμα κοινών προσπαθειών των επιχειρήσεων του κλάδου και της τράπεζας.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ