Την Καρολίνα Χερέρα την είχα γνωρίσει πριν από πολλά χρόνια στη Νέα Υόρκη… Το ατελιέ της βρισκόταν πολύ κοντά στη Fifth Avenue. Η γυναίκα από τη Βενεζουέλα, η οποία είχε παντρευτεί έναν ισχυρό, πάμπλουτο άνδρα με ευγενή καταγωγή, καθόταν πίσω από το γραφείο της, ένα βαρύτιμο, πανάκριβο έπιπλο του 17ου αιώνα. Ο διάκοσμος του χώρου ταίριαζε απόλυτα στο στυλ της ιδιαίτερα elegant Καρολίνα. Ενας χώρος με κομψά έπιπλα, ολομέταξες κουρτίνες και σε μια γωνιά το κρυστάλλινο βάζο γεμάτο λευκές ορχιδέες. Εκείνη την εποχή μεσουρανούσαν οι αμερικανοί σχεδιαστές. Ηταν η εποχή του Bill Blass (όταν τον συνάντησα, μου είπε με χιούμορ ότι λατρεύει τις συζύγους των ελλήνων μεγιστάνων του πλούτου, οι οποίες υπήρξαν φανατικές πελάτισσές του), του Calvin Klein (παραμένει κορυφαίος), της Norma Kamali (η exclusive boutique της στη Fifth, σε total black διακόσμηση, με βαρύ άρωμα στον χώρο, μινιμαλιστικά μαύρα ρούχα και τα πασίγνωστα υπερπολυτελή μαγιό, δημιουργούσε χαμό), αλλά και του Ελληνοαμερικανού James Galanos (Γαλανός).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ