Το κείμενο του Ντάνιελ Μέντελσον για τον «μυθιστοριογράφο Ινγκμαρ Μπέργκμαν» είναι από τα ελάχιστα «ξεκλείδωτα» στην online έκδοση του New York Review of Books: «Για όποιον έχει διαβάσει τα αυτοβιογραφικά μυθιστορήματά του – τα οποία κυριαρχούνται από την “καταστροφική ζωή” της μητέρας του, στην οποία επανέρχεται με εμμονή – είναι δύσκολο να μη σκεφτεί ότι μόνο στη μυθοπλασία θα μπορούσε να καταφύγει για να αναδημιουργήσει την πραγματική ζωή της Anna Åkerblom Bergman, να “κεντήσει” ένα καινούργιο τολμηρό πορτρέτο της. “Το θέατρο είναι η σύζυγός μου” φέρεται να έχει δηλώσει, “και ο κινηματογράφος η ερωμένη μου”. Για να επιστρέψει στην αρχή και να εξερευνήσει με τόσο εντυπωσιακή εγγύτητα το αρχέτυπο όλων των γυναικών του ο σπουδαίος αυτός καλλιτέχνης έπρεπε να βρει έναν νέο τρόπο έκφρασης – σαν να λέμε, ούτε σύζυγο ούτε ερωμένη. Ενα μέσο “παρθενικό”».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ