Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για μια διαφοροποιημένη εκδοχή της Μήδειας του Ευριπίδη, που σκοτώνει τα παιδιά της. Η Νόρα τα εγκαταλείπει, κλείνει την πόρτα πίσως της, αφήνει σύζυγο, οικογένεια, σπίτι και δεν μαθαίνουμε ποτέ αν επέστρεψε: Οσα χρόνια κι αν περάσουν, η ιψενική ηρωίδα θα προκαλεί ερωτήματα και προβληματισμούς, ίσως γιατί με τη στάση της αναμετράται όχι απλώς με τους κοινωνικούς κώδικες της εποχής της – και κάθε εποχής, αλλά με την ίδια τη φύση (της).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ