Αργά το απόγευμα της Τρίτης, οι δρόμοι στην Αθήνα είχαν κλείσει. Μια διαδήλωση με αρκετό κόσμο γύρω από την Πλατεία Συντάγματος, τα αυτοκίνητα να έχουν δημιουργήσει τεράστιες ουρές, κορναρίσματα, εκνευρισμένοι οδηγοί, φασαρίες. Η αστυνομία «άνοιξε» τελικά τις κεντρικές λεωφόρους γύρω στις οκτώ. Η καθυστέρηση όμως συνεχιζόταν για όλους αυτούς οι οποίοι επιθυμούσαν να φθάσουν συγκεκριμένη ώρα στο ραντεβού τους. Κατόρθωσα να «προσεγγίσω» το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών γύρω στις οκτώμισι. Παρατήρησα ότι πολλοί από εκείνους οι οποίοι είχαν αγοράσει εισιτήρια για την πολυσυζητημένη Music Aeterna της όπερας του Περμ, στέκονταν όρθιοι μπροστά στην κεντρική είσοδο. Κάποιοι άλλοι συνωστίζονταν στο ταμείο του ισογείου. Η παράσταση ξεκίνησε με μια μικρή καθυστέρηση. Υπήρξε πρόβλημα με διακοπές ρεύματος στο Μέγαρο. Τελικά το πρόβλημα λύθηκε και οι θεατές μπόρεσαν να απολαύσουν τον εκπληκτικό Θεόδωρο Κουρεντζή, να διευθύνει την ορχήστρα. Η αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης ήταν κατάμεστη. Μια ακόμα παράσταση του κύκλου Μεγάλες Ορχήστρες – Μεγάλοι Μαέστροι. Ο Θεόδωρος Κουρεντζής, υπερταλαντούχος, ανήκει στους σημαντικούς διεθνείς μαέστρους. Ο κόσμος της παγκόσμιας μουσικής, των γραμμάτων και της τέχνης, μιλάει με τα κολακευτικότερα σχόλια για αυτόν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ