Βγαίνοντας από την αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, μετά το Ρέκβιεμ του Βέρντι όπως καθηλωτικά το παρουσίασε η Οπερα του Περμ υπό τη διεύθυνση του Θόδωρου Κουρεντζή, και κατεβαίνοντας στις σκάλες, βλέπεις τους τοίχους μπροστά σου διακοσμημένες με φιγούρες του Καραγκιόζη. Σε μέρες καλλιτεχνικής ευφορίας, σπάνιο πράγμα πια για το Μέγαρο, είναι ένα σοκ να βλέπεις προβεβλημένο το πρότυπο του πονηρού έλληνα καταφερτζή ως πρόταση, έστω παιδικού, θεάματος. Τι γυρεύει ο Καραγκιόζης, με τόση προβολή μάλιστα, στον ναό της τέχνης του υψηλού;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ