Το 1980 στο Βερολίνο παρουσιάζεται μία πρωτοποριακή έκθεση τέχνης με τίτλο «Για το αυτί και το μάτι» και το θέμα της αναφέρεται στον Πυθαγόρα και τη θεωρία του περί της μουσικής του σύμπαντος. Σε αυτό το νέο πλαίσιο συνάντησης των τεχνών και των μαθηματικών οι προσκεκλημένοι καλλιτέχνες δημιούργησαν έργα «γλυπτικής μουσικής». Η ελληνική συμμετοχή περιελάμβανε έργα των Ιάννη Ξενάκη, Τάκη, Γιάννη Κουνέλη ανάμεσα σε άλλους διεθνείς δημιουργούς όπως Πιερ Μπουλέζ, Τζον Κέιτζ, Ρίτσαρντ Χάμιλτον, Νιουμ Τζουν Πάικ, Μαν Ρέι, Ερικ Σατί, Ρόμπερτ Μόρις. Ο Τάκης το ίδιο διάστημα ετοίμαζε ένα μεγάλο έργο κατόπιν ανάθεσης του Μπομπούρ στο Παρίσι. Παράλληλα είχε λάβει πρόσκληση να αντιπροσωπεύσει την Ελλάδα στην Μπιενάλε της Βενετίας μαζί με τη Χρύσα και τον Παύλο. Ομως αρνήθηκε. Και ο καλλιτέχνης εξηγεί το «γιατί» στην Ηρα Φελουκατζή:
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ