Οι δοκιμές εξαρτημάτων στο αυτοκίνητο δεν γίνονται απλά, μερικές δεκάδες φορές, έως ότου εφαρμοστούν στο τελικό μοντέλο παραγωγής, αλλά, κάποιες φορές θα πρέπει να υποστούν μερικές χιλιάδες δοκιμασίες, ώστε να είναι σίγουροι ότι δεν θα βγάλουν κανένα ελάττωμα. Οπως, για παράδειγμα, η Ford, η οποία φρόντισε, πριν καταλήξει στο τελικό κάθισμα του νέου Fiesta, κάποια δεκάδες ακούραστα… Ρομπότ να «κάθονται» στα καθίσματα 25.000 φορές για να αποδειχτεί η αντοχή τους.

Τα μαξιλάρια των καθισμάτων περνούν από 60.000 κύκλους δοκιμών προκειμένου να διασφαλιστεί η αντοχή τους στη φθορά, ενώ το υλικό των καθισμάτων ελέγχεται για την ελαστικότητα και ακεραιότητά του ύστερα από 24 ώρες στους μείον 300 Κελσίου.