Στην «Ιλιάδα», εκτός των άλλων θαυμαστών αφηγηματικών μοτίβων που κυριάρχησαν έκτοτε στην παγκόσμια λογοτεχνία, υπάρχουν δύο καταλυτικά πρόσωπα στην αρχή του έργου και στο τέλος, που μας συνταράσσουν. Στην αρχή αρχή, ένας πατέρας τρώας ιερέας του Απόλλωνα έρχεται ικέτης στο ελληνικό στρατόπεδο να ζητήσει την κόρη του που έχει με τη βία γίνει ερωμένη του Αγαμέμνονα, ενώ ο Απόλλων έχει γεμίσει με πτώματα κάμπο και ποταμό αγανακτισμένος. Η ποιητική φιγούρα του Χρύση με ανεμίζοντα άσπρα μαλλιά στην παραλία είναι από τις συγκλονιστικότερες σκηνές, αρχέτυπο της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ