Οι γκουρού του πολιτικού μάρκετινγκ έχουν ήδη καταλήξει στο συμπέρασμα: Οι αρχηγοί των κομμάτων είναι από μόνοι τους brands. Για αυτό, λένε, πρέπει να εκπέμπουν αυθεντικότητα όταν προμοτάρουν την πολιτική πλατφόρμα των οργανισμών τους. Αυτή είναι η θεωρία. Εκείνοι που δουλεύουν μέσα στις κομματικές κουζίνες το διατυπώνουν πιο άκομψα: Τα brands των αρχηγών είναι εργαλεία με τα οποία κερδίζονται εκλογές. Εξού και σε κάθε προεκλογική περίοδο, ιδίως στην τελική της ευθεία, τα επικοινωνιακά επιτελεία κάνουν φόκους στον αρχηγό. Και δη στη συναισθηματική ευφυΐα του τελευταίου, προκειμένου να δημιουργήσουν ταυτίσεις στο εκλογικό σώμα. Ενόψει της 26ης Μαΐου, λοιπόν, όλοι οι πρόεδροι – κεντροδεξιοί, αριστεροί και κεντροαριστεροί – έχουν αρχίσει να εκθέτουν την ανθρώπινη πλευρά τους στους ψηφοφόρους. Αποδίδει άραγε η μέθοδος;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ