Σε αλλαγή κατεύθυνσης ώστε να δίνει περισσότερη έμφαση στην ανταλλαγή προσωπικών μηνυμάτων, τη δημιουργία ομάδων για συζητήσεις και την υιοθέτηση εφαρμογής για διαδικτυακά ραντεβού μέσω της εφαρμογής Secret Crush προχωρεί το Facebook. Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο με τον τρόπο αυτόν γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση ειδήσεων (News Feed) σε μια προσπάθεια να βρει νέα έσοδα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ