Θα επιμείνω και σήμερα στο θέμα του λαθρεμπορίου των καυσίμων, μια που όπως διαπιστώνω, από τις καταγγελίες που δέχθηκα και χθες, η υπόθεση έχει ιδιαίτερα πολύ ψωμί. Και θα επιμείνω γιατί κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτό το πάρτι με τους κολλητούς της κυβέρνησης, της κάθε κυβέρνησης, ορισμένοι δε εξ αυτών κονομάνε ανεξέλεγκτα στην πλάτη όλων υμών και ημών. Αναφέρθηκα χθες στη διάταξη με την οποία παρατείνεται για το 2021 η προθεσμία πλήρους, ολοκληρωμένης, λειτουργίας του συστήματος ελέγχου εισροών – εκροών στα καύσιμα. Αφησα να εννοηθεί ότι εκεί «κάτι» παίζεται. Συμπληρώνω σήμερα ότι η διάταξη «φιλοξενήθηκε» στο άσχετο νομοσχέδιο περί τη δημιουργία Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (προορίζεται, μου λένε, ο εκπαραθυρωθείς από την Τράπεζα Αττικής Τάκης Ρουμελιώτης). Και πως, εδώ είναι το ψητό, η διάταξη αφορούσε την παράταση της υποχρέωσης εγκατάστασης στα βυτιοφόρα που κινούνται από και προς τα διυλιστήρια για να μεταφέρουν καύσιμα, συστήματος GPS προκειμένου να ελέγχεται ανά πάσα στιγμή το πού πηγαίνουν τα καύσιμα που μεταφέρουν. Ο έλεγχος αυτός κρίνεται από τους ειδικούς ως ιδιαίτερα σημαντικός, αν όχι ο σημαντικότερος, προκειμένου να ελεγχθεί το λαθρεμπόριο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ