Μια ωδή στο αιώνιο, ένα τρυφερό χαμόγελο στην αδιανόητη αντίφαση της ύπαρξής μας, μια απόπειρα απόδρασης από τη φθορά. Είναι το απόσταγμα της σκέψης της Νεφέλης Μούσουρα για τη σύνθεση του Μορίς Ραβέλ «Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε σολ μείζονα» το οποίο θα ερμηνεύσει στο Θέατρο Ολύμπια απόψε. Δίπλα σε αυτό θα ακουστούν από τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων σε διεύθυνση του Στάθη Σούλη, «Το απομεσήμερο ενός φαύνου», «Μικρή σουίτα» του Κλοντ Ντεμπισί και η «Ελεγεία» του Γκαμπριέλ Ιρμπέν Φορέ. Με αφορμή το αφιέρωμα στους σπουδαίους γάλλους συνθέτες, η νεαρή σολίστ είχε την ευκαιρία να αναγνώσει εκ νέου τη δημιουργία του Ραβέλ: «Ακολουθώ τους δρόμους της σκέψης του και στέκομαι σε συνεχείς νέες αποδείξεις της μεγαλοφυΐας του που δεν είχα πριν αντιληφθεί. Ο Ραβέλ είναι για μένα κάτι σαν μάγος, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Ενας ταχυδακτυλουργός που συνδυάζει την τζαζ με την κλασική αρμονική γλώσσα, που μας συνεπαίρνει με την απίστευτη εφευρετικότητά του, τη λεπτότητα και την πρωτοτυπία του στα μαγικά του κόλπα, μεταφέροντάς μας σε μια ατμόσφαιρα αντίστοιχη της “Αλίκης στη χώρα των Θαυμάτων”».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ