Μπορεί την ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές όλα τα φώτα να είναι στραμμένα σε μία από τις σημαντικότερες – αν όχι την κορυφαία – εικαστική διοργάνωση παγκοσμίως, την Μπιενάλε της Βενετίας, η οποία, σήμερα Σάββατο, ανοίγει τις πύλες της για το κοινό και απονέμει βραβεία στον καλύτερο από τους 79 συμμετέχοντες καλλιτέχνες της κεντρικής έκθεσης, αλλά και στην πιο αξιόλογη από τις 90 εθνικές συμμετοχές. Την ώρα όμως που τα φλας στη ρίβα του Μεγάλου Καναλιού αστράφτουν από τις διεθνείς προσωπικότητες που έχουν σπεύσει όχι να δουν τέχνη, αλλά οι φωτογράφοι με αφορμή τη μεγάλη έκθεση, την ώρα που οι θαλαμηγοί κρύβουν τη θέα προς την εκκλησία του Σαν Τζόρτζιο Ματζόρε, και οι δουλειές πάσης φύσεως (από αγοραπωλησίες έως μελλοντικές συνεργασίες) κλείνονται διακριτικά στις σουίτες των μεγάλων ξενοδοχείων, μία επίσης σημαντική, αλλά λιγότερο φανταχτερή, σταθερά πολιτική ως προς το περιεχόμενο της διοργάνωση, και σαφώς με μεγαλύτερη διείσδυση στο φιλότεχνο κοινό που δεν κινείται στο σύστημα της τέχνης, ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ