Ο φακός τον έχει συλλάβει τη στιγμή που ντύνεται, που ξυρίζεται, που έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι, την ώρα που κάνει μανικιούρ ή που γυμνάζεται φορώντας μόνο ένα παντελόνι. Είναι ο Ζαν Μισέλ Μπασκιά, ο «καταραμένος» καλλιτέχνης της δεκαετίας του ’80 που κατάφερε από το γκραφίτι να φτάσει στα ψηλότερα σκαλοπάτια της διεθνούς εικαστικής σκηνής με την ιδιαίτερη νεο-εξπρεσιονιστική γραφή του. Και πίσω από την κάμερα δεν βρίσκεται άλλος από τον πατριάρχη της ποπ αρτ, τον Αντι Γουόρχολ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ