Ο φακός τον έχει συλλάβει τη στιγμή που ντύνεται, που ξυρίζεται, που έχει ξαπλώσει στο κρεβάτι, την ώρα που κάνει μανικιούρ ή που γυμνάζεται φορώντας μόνο ένα παντελόνι. Είναι ο Ζαν Μισέλ Μπασκιά, ο «καταραμένος» καλλιτέχνης της δεκαετίας του ’80 που κατάφερε από το γκραφίτι να φτάσει στα ψηλότερα σκαλοπάτια της διεθνούς εικαστικής σκηνής με την ιδιαίτερη νεο-εξπρεσιονιστική γραφή του. Και πίσω από την κάμερα δεν βρίσκεται άλλος από τον πατριάρχη της ποπ αρτ, τον Αντι Γουόρχολ.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ