Από τα βαριά πολιτικά ονόματα στους σελέμπριτι και στη μεταμεσονύχτια ζώνη του τηλεμάρκετινγκ, οι επιλογές των ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές αποδεικνύουν για ακόμα μία φορά ότι, εκτός από τους κομματικούς μηχανισμούς, η εκλογή περνάει από το γυαλί.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ