Καλά τα φεστιβάλ, ακόμα και το κορυφαίο των Καννών, δώρον άδωρον όμως αν οι ταινίες που προβάλλονται εκεί δεν βρίσκουν δίοδο επικοινωνίας με το κοινό – στις αίθουσες και με πληρωμένο εισιτήριο. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει στη χώρα μας, τουλάχιστον όχι ακριβώς. Γιατί ναι, οι αρκετές (ώς πολλές) εταιρείες κινηματογραφικής διανομής γεμίζουν μέχρι πάνω το καλάθι με τα ψώνια τους. Καλό όμως από τη μια πλευρά, κακό από την άλλη. Γιατί είναι τόσο πολλές οι εταιρείες εκμετάλλευσης και τόσο πολλές οι ταινίες που αγοράζονται, ώστε κάτι παραπάνω από συχνά το προϊόν βγαίνει στις αίθουσες σχεδόν με το… ζόρι. Απρογραμμάτιστα, χωρίς πλάνο, ενίοτε για να βουλώσει τρύπες ταινιών που δεν έχουν κινηθεί καλά στις αίθουσες και πρέπει να «κατέβουν».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ