Είναι ο μετρ του τρόμου. Ο σκηνοθέτης που είχε εθίσει τους θεατές να τον αναζητούν στις σύντομες εμφανίσεις cameo από τα φιλμ του. Ενας από τους πρωτοπόρους του κινηματογράφου, η πρώτη έγχρωμη ταινία του οποίου, η «Θηλιά», βγήκε στις αίθουσες με ένα μονοπλάνο και χωρίς μοντάζ. Πόσοι όμως γνωρίζουμε ότι ο Αλφρεντ Χίτσκοκ διάλεγε ο ίδιος με ιδιαίτερη προσοχή τα έργα τέχνης που θα κοσμούσαν το πλατό της κάθε ταινίας του – είχε σχεδιάσει με ακρίβεια τα σκηνικά για τουλάχιστον 50 από τις ταινίες που σκηνοθέτησε στα 60 χρόνια της καριέρας του -, είχε παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής και ιστορίας της τέχνης, έφηβος στο Λονδίνο, διέθετε μια πλουσιότατη και ενημερωμένη βιβλιοθήκη για την ιστορία της τέχνης στο γραφείο του της Universal και ήταν συλλέκτης έργων τέχνης;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ