Η Εφη Αχτσιόγλου θα αναλάβει, λέει, πορτ παρόλ της κυβέρνησης. Στο πλαίσιο του προεκλογικού λίφτινγκ του ΣΥΡΙΖΑ. Οφείλει να αναγνωρίσει κανείς ότι μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα τη στρατηγική που το κόμμα αφήνει να διαρρεύσει πως θα ακολουθήσει μέχρι τις 7 Ιουλίου – εκείνη της μετριοπάθειας, της έμφασης στον προγραμματικό λόγο και της στόχευσης στη μεσαία τάξη. Επικοινωνιακά μιλώντας, εξάλλου, όλα τα παραπάνω είναι ασύμβατα με το τζανακοπουλικό ύφος τού «έχω κάνει και το αγροτικό μου δυο χρόνια στο Αιγάλεω, τι θέτε;». Παρ’ όλα αυτά, αρκεί το φρέσκο πολιτικά πρόσωπο της Αχτσιόγλου; Μάλλον όχι, γιατί το κυβερνών κόμμα, αφού άργησε σχετικά να κατανοήσει τα σφάλματα της προηγούμενης καμπάνιας, καταλήγει να υιοθετεί το αφήγημα του αντιπάλου του. Για να το πούμε πιο ωμά, αντιγράφει τη ΝΔ αντί να βρει δική του προσέγγιση. Οπως το θέτει, ελαφρώς χιουμοριστικά, κι ένα έμπειρο στην πολιτική επικοινωνία κομματικό στέλεχος, «η καμπάνια ΣΥΡΙΖΑ θα είναι κάτι σαν γενόσημο. Μόνο που», συμπληρώνει, «είναι αργά πια να χορηγηθεί, ο ασθενής έχει πεθάνει».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ