Ηταν Φεβρουάριος του 2018, σε ένα καφέ της Χαλκίδας, όταν ελεύθεροι επαγγελματίες της πόλης συναντούσαν (κατόπιν αιτήματός τους) τον πρόεδρο της ΝΔ για να τον «βομβαρδίσουν» με προβληματισμούς, παράπονα και ερωτήματα. Δύο μήνες αργότερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομιλούσε με νεαρούς Θεσσαλονικιούς σε μπαρ της συμπρωτεύουσας. «Ρωτήστε ό,τι θέλετε, δεν υπάρχει πρωτόκολλο» τους παρότρυνε. Το δοκιμασμένο και πετυχημένο, κατά τη ΝΔ, μοντέλο Χαλκίδας και Θεσσαλονίκης ενισχύεται για τις επόμενες εβδομάδες ως ένας από τους βασικούς, νέους κανόνες της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο προεκλογικό παιχνίδι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ