Ο δυναμισμός που παρουσιάζει μια γυναίκα ντυμένη με κοστούμι ή ταγέρ έχει επιστρέψει στην εικονολογία της μόδας. Οι παραλλαγές του συνδυασμού σακάκι – παντελόνι κυρίως σε λευκό χρώμα, αλλά και σε έντονους χρωματισμούς, κυριαρχούν ως ενδείξεις νέας πρότασης. Πάνω σε αυτήν τη δυναμική επιστροφή του κοστουμιού, μια έκθεση με ιδιαίτερο περιεχόμενο παρουσιάζεται στο Παρίσι. Στον άλλοτε χώρο εργασίας του εκλιπόντος σχεδιαστή Αζεντίν Αλαϊά – στο εξής μετασχηματίστηκε σε Ιδρυμα Azzedine Alaïa – ο επιμελητής Ολιβιέ Σαγιάρ έκανε έναν συνδυασμό αρχείων, με σκοπό να αναδείξει το κοστούμι ως χαρακτηριστικό συστατικό της γυναικείας σιλουέτας στα ρούχα του Αλαϊά και του αμερικανού ενδυματολόγου του Χόλιγουντ Αντριαν. Στην έκθεση «The art of tailoring» ο Αλαϊά δεν παρουσιάζεται μόνο ως ο δημιουργός που ανέδειξε τις γυναικείες καμπύλες. Αναδεικνύεται ως ο μεγάλος συλλέκτης του έργου του Αντριαν Γκίλμπερτ, γνωστού ως Αντριαν και δημοφιλούς για τα κοστούμια με τα οποία έντυσε τη δεκαετία του 1940 τις μεγάλες σταρ του αμερικανικού κινηματογράφου Τζόαν Κρόφορντ, Κάθριν Χέπμπορν, Γκρέτα Γκάρμπο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ