Η παρατεταμένη κρίση στη χώρα μας οδήγησε πολλούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να στραφούν στις φθηνότερες λύσεις ως προς τη συντήρηση του ΙΧ τους (σέρβις, φθηνότερα ανταλλακτικά), μεταξύ αυτών, και η τοποθέτηση μεταχειρισμένων ελαστικών, αντί για καινούργιων με δέλεαρ τη χαμηλή τιμή τους. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια, κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα, άνοιξαν αρκετές εταιρείες που προσφέρουν μόνο μεταχειρισμένα ελαστικά, με δέλεαρ την πολύ χαμηλή τιμή τους. Οπως αναφέρουν οι ειδικοί, οι αγοραστές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, με την τελική επιλογή τους, αφού πολλές από αυτές τις εταιρείες προσφέρουν όντως πραγματικές ευκαιρίες με ελαστικά που συμφέρουν (είτε γιατί προέρχονται από αντικατάσταση ελαφρώς μεταχειρισμένων μοντέλων, είτε γιατί είναι πολύ προσιτά), όμως δεν πρέπει να αγνοούμε ότι υπάρχουν και οι περιπτώσεις με μεταχειρισμένα ελαστικά που κρύβουν πολύ σοβαρούς κινδύνους για την οδική ασφάλεια. Μια από τις τελευταίες έρευνες – για λογαριασμό μεγάλης γερμανικής εταιρείας ελαστικών – φανέρωσε αρκετά… λαβράκια σχετικά με την κακή κατάσταση των μεταχειρισμένων ελαστικών. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά επικινδυνότητας: Δεν πληρούν ούτε τις ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας, παρουσιάζουν σημαντικές φθορές στο πέλμα, ζημιές στα πλαϊνά, ενώ αρκετά από αυτά έχουν υψηλό ποσοστό κλαταρισμάτων, κυρίως στις υψηλές ταχύτητες, που σημαίνει ότι εγκυμονούν και κινδύνους για τους επιβάτες/οδηγούς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ