Τα SUV κερδίζουν έδαφος και στην ελληνική αγορά. Οι νέες παρουσίες μοντέλων, τα μικρά crossovers, η πληθώρα προτάσεων στη μεσαία κατηγορία, αλλά και η πολυτάλαντη προσωπικότητα των συγκεκριμένων μοντέλων έχει ως αποτέλεσμα να κερδίζουν ολόενα και περισσότερους αγοραστές. Πλέον, ένας στους τρεις αγοραστές καινούργιου αυτοκινήτου στρέφεται στην αγορά ενός SUV ή crossover, δίνοντας προτεραιότητα στους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ. Σε αριθμούς, από τις αρχές του 2019 και έως και τον Μάιο, στη χώρα μας πρωτοκλοφόρησαν 16.548 crossover/SUV από το σύνολο των 52.425 νέων επιβατικών που πουλήθηκαν στην ελληνική αγορά από τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Ετσι, η πληθωρική σε προτάσεις κατηγορία των SUV κατέχει το 31,57% επί της συνολικής πίτας της αγοράς. Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στα SUV παραμένει το επιτυχημένο – και στην ευρωπαϊκή αγορά – Nissan Qashqai, ενώ στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Toyota C-HR – μοντέλο που προσφέρεται και σε υβριδική εκδοχή. Η τριάδα συμπληρώνεται από το νέο Peugeot 3008, που διαγράφει μια εξαιρετική πορεία στη χώρα μας, τόσο στην αγορά της χρονομίσθωσης όσο και στους ιδιώτες. Το VW Tiguan είναι το μοντέλο που διατηρεί υψηλές τις πωλήσεις του και το πρώτο πεντάμηνο του 2019 βρέθηκε στην τέταρτη θέση ενώ την πεντάδα συμπλήρωσε το Suzuki Ignis.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ