Η ηλεκτροκίνηση προσπερνάει με ταχύτατους ρυθμούς το θέμα της αυτονομίας των ηλεκτρικών της μοντέλων αλλά και την αντοχή των μπαταριών, με συστοιχίες συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας που κερδίζουν και στον τομέα της χιλιομετρικής απόδοσης. Ηδη η VW ανακοίνωσε ότι το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID.3, που θα το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 2020 – και στην ελληνική αγορά το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς – θα προσφέρεται με οκτώ χρόνια εγγύηση ενώ η αυτονομία του θα φθάνει από 330 έως και τα 550 χιλιόμετρα. Η βασική έκδοση θα αποδίδει 330 χιλιόμετρα, ενώ η έκδοση με την πιο ισχυρή μπαταρία τα 550 χιλιόμετρα. Μάλιστα, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας – με την θυγατρική φίρμα ID – θα δίνει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης των 125 KW μέσα σε 30 λεπτά προσφέροντας μια σημαντική αυτονομία 260 χιλιομέτρων. Αυτό σημαίνει ότι, το ID.3 δεν θα περιορίζει τις καθημερινές του διαδρομές μόνο στις αστικές ή υπεραστικές διαδρομές, αλλά, αντιθέτως, θα μπορεί να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη ακόμη και ένα ταξίδι πολλαπλών διαδρομών (αυτοκινητόδρομο, επαρχιακές διαδρομές κ.ά.). Επίσης, η VW αναφέρει ότι, το μεγαλύτερο τμήμα των φορτίσεων αναμένεται να πραγματοποιείται από τον μελλοντικό ιδιοκτήτη ενός ηλεκτρικού μοντέλου στο σπίτι – σχεδόν το 50% των ηλεκτρικών θα φορτίζονται το βράδυ στο σπίτι – το 20% στην εργασία και οι υπόλοιπες φορτίσεις σε ταχυφορτιστές π.χ. το Σαββατοκύριακο σε μια εκδρομή κ.ά. Η ταχεία φόρτιση του ID.3 θα εξασφαλίζεται χάρη στους εξελιγμένους ταχυφορτιστές (wall box) που θα προσφέρονται μαζί με την αγορά του νέου μοντέλου. Επίσης, η VW κάνει λόγο για οκταετή εγγύηση των μπαταριών, με εξίσου εγγυημένη απόδοση του 70% της ισχύος τους. Ηδη η VW έχει ανοίξει εδώ και ένα μήνα τις προπαραγγελίες του νέου ηλεκτρικού οχήματος. Το ID.3 θα κοστίζει στη βασική έκδοση – με τη μικρότερη αυτονομία των 330 χιλιομέτρων – κάτι λιγότερο από τα 30.000 ευρώ. Η VW έχει θέσει ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο προβλέπει το λανσάρισμα 70 ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2028, ενώ επιθυμεί το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από την ηλεκτρική της γκάμα, που θα συναρπάσει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ