Ο Μητσοτάκης έχει την άνεση να γυρίζει βιντεάκια για να δείξει ότι η ΝΔ έχει τυπώσει το πρόγραμμά της σε γραφή Μπράιγ – και να δέχεται αιτήματα από την εθνική συνομοσπονδία τυφλών να τυπώσει και τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησής του στον κώδικα όταν έρθει η ώρα. Να επισκέπτεται το στούντιο του Αρναούτογλου και να λέει για τον γιο του που θέλει να κάνει τατουάζ. Να μιλά τεχνοκρατικά για το σχέδιό του για την οικονομία. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει την άνεση να κάνει μια προεκλογική εκστρατεία χαμηλών τόνων, μια καμπάνια που δεν ανησυχεί μήπως γίνει το λάθος. Γιατί; Επειδή αυτή η προεκλογική περίοδος είναι πιο – για να το πούμε κομψά – ήρεμη των τελευταίων πολλών ετών. Αν μιλήσει κανείς με το στενό μητσοτακικό επιτελείο, το σχόλιο για αυτό είναι «δεν κάνουμε τίποτε άλλο από αυτό που θέλουν οι πολίτες, από αυτό που είναι το κλίμα». Εχουν δίκιο, και φαίνεται από την αδυναμία του Τσίπρα να σηκώσει τους τόνους, να επαναφέρει την πόλωση που έτρεφε τα συριζαϊκά ποσοστά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ