Το Skoda Scala… προσεδαφίστηκε στην ελληνική αγορά, φέρνοντας νέο αέρα στην κατηγορία του. Δεν έχουν περάσει αρκετοί μήνες από την παρουσίαση του νέου Karoq – και του Kodiaq πριν από δύο χρόνια – όμως η Skoda φαίνεται ότι δεν επαναπαύεται στις εμπορικές επιτυχίες των SUV της και συνεχίζει να επενδύει παράλληλα και σε πιο «κλασικές» κατηγορίες (που στο παρελθόν την έχουν εδραιώσει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων), όπως αυτή των σύγχρονων χάτσμπακ που συνεχίζουν να έχουν δυνατό παλμό και έντονο ενδιαφέρον από τους νέους καταναλωτές. Το νέο Scala πατάει στην πιο σύγχρονη φόρμα των χάτσμπακ, αποτελώντας τον πρεσβευτή της τσεχικής φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία με τον ιδανικότερο (και αξιοζήλευτο) τρόπο, με σύμμαχο τη μοντέρνα εμφάνισή του, το πιο πλούσιο εργονομικά εσωτερικό του – διά χειρός ενός έλληνα σχεδιαστή – και με κινητήρες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Με το ενδιαφέρον μας να στρέφεται πρωτίστως στο εργονομικό του «ταλέντο», το νέο Scala στην πρώτη οδηγική μας εμπειρία μάς κέρδισε, τόσο με την άνεση που προσφέρουν τα πίσω καθίσματα όσο και με τον χώρο αποσκευών. Το αρμονικά σχεδιασμένο Scala έχει μήκος 4,36 μέτρα και μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις πέντε επιβάτες. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 467 λίτρα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ