«Βάσει του χρονοδιαγράμματος, το νέο «112» αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2019, ενώ γίνεται προσπάθεια για ταχύτερη υλοποίηση». Με αυτά τα λόγια στις 31 Ιουλίου 2018, δηλαδή λίγες ημέρες μετά τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας είχε προαναγγείλει ότι ο αριθμός 112 θα μπει σε πλήρη λειτουργία στην αρχή της νέας χρονιάς. Τελικά όμως ο αριθμός που μπορεί να αποδειχθεί σωτήριος για την έγκαιρη ειδοποίηση πολιτών δεν λειτούργησε πλήρως ούτε στις αρχές του 2019, ενώ δεν ήταν στη διάθεση των πολιτών ούτε στη νέα φονική κακοκαιρία στη Χαλκιδική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ