Τέλος εποχής για το πιο θρυλικό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ένα από τα πιο αναγνωρισμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο με εκατομμύρια πωλήσεις, σε διάρκεια 80 ετών! Η είδηση της απόσυρσης από την κυκλοφορία του Beetle ήταν ήδη γνωστή εδώ και μήνες. Το θρυλικό Σκαθάρι που έχει σηματοδοτήσει μια ολόκληρη εποχή, μεγαλώνοντας πάνω στις λιλιπούτειες ρόδες του πάνω από τρεις γενιές, το αυτοκίνητο του λαού με την πιο πολυσυζητημένη σχεδιαστική του γραμμή, είναι πλέον παρελθόν και έτοιμο να ανέβει στην πιο επιβλητική θέση του Μουσείου της VW. Το τελευταίο αντίο πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο εργοστάσιο παραγωγής του Beetle στο Μεξικό. Αν και πολλοί ήταν αυτοί που διατηρούσαν τις ελπίδες, πως το Σκαθάρι θα παρέμενε στη γραμμή παραγωγής, τελικώς το σενάριο ύπαρξης ενός ηλεκτρικού Beetle ναυάγησε. Ετσι, ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα έκλεισε τη δική του ιστορία με τα νούμερα να είναι άκρως εντυπωσιακά. Το μοντέλο που αποτέλεσε παραγγελία του Χίτλερ στον Φέρντιναντ Πόρσε στα τέλη της δεκαετίας του ’30 (του ζήτησε να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο για τον λαό) κατάφερε μέσα στα 81 χρόνια της ζωής του, να πουλήσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια αντίτυπα. Μάλιστα, οι πρώτες δοκιμές των πρωτότυπων VW Beetle πραγματοποιήθηκαν στις Αλπεις τον Σεπτέμβριο του 1936. Λίγους μήνες μετά ο «Σκαραβαίος» βγήκε στους δρόμους, όπως ο Β΄Παγκόσμιος Πόλεμος πάγωσε την παραγωγή του – όπως και όλη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Το VW Beetle, επανήλθε στα τέλη της δεκαετίας του ’40 και κατάφερε πολύ γρήγορα να αναρριχηθεί και να διατηρηθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες χώρες της Ευρώπη – μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα. Κυκλοφόρησε σε κλειστή, ενώ πολύ περισσότερο αγαπήθηκε η κάμπριο εκδοχή του. Κατάφερε να «ντροπιάσει» ακόμη και τους απογόνους του Φορντ, που έλεγε, ότι, ένα τόσο άσχημο αυτοκίνητο αποκλείεται να πετύχει εμπορικά. Η τελευταία και πιο μοντέρνα γενιά του παρουσιάστηκε το 1998 και κατάφερε να κρατήσει ζωντανό τον θρύλο της αυτοκίνησης για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Ομως, τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις του μοντέλου είχαν σταθερά πτωτική πορεία. Το τελευταίο Beetle που κατασκευάστηκε θα τοποθετηθεί στο μουσείο της Volkswagen στην Πουέμπλα του Μεξικού.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ