Οι διδάσκοντες σε κάθε βαθμίδα της Εκπαίδευσης γνωρίζουν εκ πείρας πως μια Εισαγωγή σε κάποιο γνωστικό αντικείμενο συνιστά άσκηση με ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας, δεδομένου ότι ο ομιλητής καλείται να συνοψίσει με τα απλούστερα δυνατά λόγια και όσο το δυνατόν ευκρινέστερα το περιεχόμενο των διακυβευμάτων του συγκεκριμένου γνωσιακού πεδίου. Είναι επιπλέον φανερό πως μια Εισαγωγή απευθύνεται πάντοτε σε ένα προκαθορισμένο, ευρύτερο ή πιο εξειδικευμένο, κοινό, και, ως εκ τούτου, συγκροτεί τα επιχειρήματά της στη βάση ορισμένων κανόνων επικοινωνίας τους οποίους διατυπώνει, πρώτος, ο Αριστοτέλης στη Ρητορική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ