O ανεξάρτητος γερμανικός φορέας ADAC δημοσιεύει κάθε χρόνο άκρως ενδιαφέροντα «ευρήματα» για τις βλάβες που παρουσιάζουν τα νέα μοντέλα σε διάστημα ενός έτους, αλλά και τα πιο παλιάς τεχνολογίας οχήματα, αναφέροντας μεταξύ άλλων το είδος των ζημιών που διαπιστώνονται, ενώ το πιο ενδιαφέρον είναι η συχνότητα των βλαβών που παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα, ποια είναι, δηλαδή, τα πιο «ζημιάρικα» και ποια βλέπουν το συνεργείο με τα κιάλια. Συγκεκριμένα, το 2018, η ADAC αναφέρει ότι έπειτα από 4 περίπου εκατομμύρια κλήσεις (για την ακρίβεια 3.926.533) σε εταιρείες οδικής βοήθειας διαπιστώνεται ότι στα περισσότερα μοντέλα απαιτήθηκε να μεταφερθούν με γερανό για την περαιτέρω επισκευή τους. Ο γερμανικός ανεξάρτητος οργανισμός αναφέρει ότι οι πιο συχνές βλάβες είναι οι εξής: Οι ηλεκτρολογικές  βλάβες με πιο δημοφιλή τη «χαλασμένη» ή αποφορτισμένη μπαταρία. Οι ηλεκτρικές βλάβες είναι η πιο συχνή βλάβη που κρατάει τα ηνία για πολλά χρόνια (52%, δηλαδή, ένα στα δύο οχήματα μένουν από ηλεκτρική βλάβη και 42% από μπαταρία). Στη δεύτερη θέση έρχονται οι μηχανικές βλάβες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ