Ιστιοφόρα και ατμόπλοια, ψαροκάικα και βάρκες, σε θρυλικές ναυμαχίες, πυρπολήσεις αλλά και καθημερινές σκηνές έχουν «αράξει» στους καμβάδες του ζωγράφου, ο οποίος αν και υπήρξε από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Σχολής του Μονάχου παρέκαμψε τα ηθογραφικά θέματα και τα πορτρέτα – τάση που ακολουθούσαν οι περισσότεροι καλλιτέχνες της συγκεκριμένης σχολής – κι αφιερώθηκε με εμμονή στη θάλασσα και τη ζωή γύρω από αυτή. Στους πίνακες του οι περισσότεροι θαυμάζουν τη λεπτομέρεια με την οποία απέδιδε στοιχεία σχετικά με τη ναυπηγική. Πόσοι από εμάς όμως μπροστά σε ένα έργο του θεωρούμενου ως πατέρα της ελληνικής θαλασσογραφίας, Κωνσταντίνου Βολανάκη, έχουμε προσέξει τις αλλαγές του φωτός; Πόσοι έχουμε εστιάσει στο γεγονός ότι έχει αποτυπώσει τα καράβια του σε διαφορετικές στιγμές της ημέρας: από την αυγή μέχρι το βαθύ σκοτάδι;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ