«Don’t spoil the Endgame» ήταν η ατάκα η οποία είχε κατακλύσει το Διαδίκτυο κυρίως στις σελίδες των σινεφίλ. Η υστερία που είχε προκαλέσει, την άνοιξη που κυκλοφόρησε το «Avengers: Endgame» (Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη) ανάγκασε τους παραγωγούς του φιλμ να κάνουν καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μην αποκαλυφθεί το φινάλε της ταινίας. Η οποία είχε ήδη σπάσει κάθε ρεκόρ προπώλησης εισιτηρίων στις πρώτες 24 ώρες, στην ιστορία του σινεμά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ