Τέλη 1979, γράφει η ανταποκρίτρια των «ΝΕΩΝ» στο Παρίσι Ηρα Φελουκατζή, πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης μία σημαντική έκθεση που επεδίωκε να παρουσιάσει τα πιο αντιπροσωπευτικά ρεύματα στον εικαστικό χώρο, της δεκαετίας 1968-79. Η έκθεση είχε οργανωθεί από τη Δράση Δημιουργικής Ερευνας – ΑΡΚ. Η ΑΡΚ ήταν η εκδήλωση που λανσάριζα, δεκαπέντε χρόνια τότε, τα πιο ενδιαφέροντα κινήματα έρευνας στις εικαστικές τέχνες. Ο Ντίκος Βυζάντιος ήταν ο έλληνας καλλιτέχνης στον οποίο η ΑΡΚ είχε αφιερώσει ιδιαίτερο χώρο για την παρουσίαση ενότητας πέντε έργων του, ειδική βιτρίνα για την προβολή σχεδίων και κειμένων του που δημοσιεύθηκαν σε έγκυρα γαλλικά περιοδικά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ