Οσοι παρακολουθούν ένα μάθημα φιλοσοφίας – πιο συγκεκριμένα ένα μάθημα εφαρμοσμένης ηθικής – τείνουν να δρουν πιο ηθικά σε σύγκριση με άλλους; Αυτή η ερώτηση έχει μια ευρύτερη φιλοσοφική σημασία, καθώς η απάντηση θα μπορούσε να ρίξει φως στην αρχαία και θεμελιώδη ερώτηση σχετικά με το τι ρόλο παίζει η λογική στον σχηματισμό των ηθικών μας κρίσεων και κατά πόσο καθορίζει τις πράξεις μας.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ