Το Dacia Duster, το μικρομεσαίο SUV της ρουμάνικης φίρμας, αποκτά μια άκρως ενδιαφέρουσα έκδοση, με 1.000άρη τούρμπο κινητήρα 100 ίππων. Το ευρύχωρο SUV, που πατάει αρκετά γερά στα… πόδια του, χάρη στην εμπορική του επιτυχία, βάζει στην άκρη τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 115 ίππων και πλέον το καπό Duster θα έχει στη βάση των επιλογών σε κινητήρες ένα τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας, μόλις 999 κ. εκ. Είναι το ίδιο μοτέρ που χρησιμοποιεί το Nissan Micra, που στην περίπτωση του Duster έχει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. To νέο μοτέρ εκπέμπει κατά 18% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τον απερχόμενο SCe 115. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Σε επιδόσεις, το νέο Duster 1.0 TCe καταφέρνει να καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ., τιμή άκρως ανταγωνιστική. Σε επιτάχυνση μπορεί να πιάσει τα 0-100χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα. Οι χώροι του είναι από τα δυνατά σημεία του Duster, μιας και στο ευρύχωρο σαλόνι του μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε επιβάτες. Επίσης, οι έξυπνες αποθηκευτικές λύσεις, οι αρκετές τεχνολογικές ευκολίες και ο μεγάλος χώρος φόρτωσης – από τα 478 λίτρα έως τα 1,623 λτ. με την αναδίπλωση των καθισμάτων – συμπληρώνουν τη θετική εικόνα του μοντέλου. Το Dacia Duster, από την πρώτη ημέρα που πρωτολανσαρίστηκε, το 2010, έως και σήμερα έχει πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ είναι και το πρώτο σε πωλήσεις SUV στη Γαλλία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ