Οταν η «Εκτη αίσθηση» έκανε πρεμιέρα πριν από 20 χρόνια, τον Αύγουστο του 1999, με χαμηλές προσδοκίες και σχεδόν καθόλου διαφήμιση, παρά την παρουσία ενός σταρ όπως ο Μπρους Γουίλις στο καστ, κανείς δεν φανταζόταν ότι θα ήταν η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της χρονιάς πίσω από το νέο «Star Wars» και ότι ο 28χρονος δημιουργός της θα έφτανε να θεωρηθεί ο νέος Χίτσκοκ και ο νέος Σπίλμπεργκ (μέχρι να αρχίσει τα στραβοπατήματα στην καριέρα του).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ