Με νέο «μανιφέστο» που αλλάζει επισήμως τον ορισμό του στόχου μιας επιχείρησης – και ίσως το ίδιο το νόημα του καπιταλισμού – 200 διευθύνοντες σύμβουλοι μεγάλων επιχειρήσεων, μεταξύ των οποίων η Apple, η Pepsi και η Walmart, πήραν μέρος στο ετήσιο ραντεβού τους στο Business Roundtable. Προσπάθησαν να επανακαθορίσουν φέτος τον ρόλο των επιχειρήσεων στην κοινωνία και τον τρόπο με τον οποίο ένα όλο και πιο σκεπτικό κοινό αντιμετωπίζει τις επιχειρήσεις. Σε μια διαφοροποίηση από δεκαετίες επιχειρηματικής ορθοδοξίας, το τελικό ανακοινωθέν υποστηρίζει ότι οι εταιρείες δεν θα πρέπει πλέον να ενδιαφέρονται μόνο για την προώθηση των συμφερόντων των μετόχων τους. Αλλά θα πρέπει να επενδύουν και στους εργαζομένους τους, να προστατεύουν το περιβάλλον και να αντιμετωπίζουν δίκαια και ηθικά τους προμηθευτές τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ