Παρατηρώ τον κότσο της Βιρτζίνια Γουλφ στο πορτρέτο από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, απέναντι στον τοίχο του δωματίου. Καταλαμβάνει, σχεδόν συμμετρικά, το μισό χώρο του πόστερ, αφήνοντας να διαφανεί η λευκότητα του προσώπου της και η αρχαιοελληνική κατατομή. Ηθελε να φωτογραφιστεί κατ’ αυτόν τον τρόπο η 20χρονη τότε φοιτήτρια του King’s College, ακριβώς την περίοδο που μάθαινε αρχαία ελληνικά; Ή να αφήσω το στιγμιότυπο να συνεχίσει ανενόχλητο μέσα στην τυχαιότητά του;
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ